REKLAMACJA/ZWROTY
Zwrot
Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia.
Przesyłki zwrotne należy wysłać LISTEM POLECONYM EKONOMICZNYM. PRZESYŁEK "ZA POBRANIEM" NIE ODBIERAMY.
Koszty przesyłki zwrotnej uwzględniamy jedynie w przypadku uzasadnionej* reklamacji.
W przypadku odesłania reklamacji inną formą zwracamy jedynie koszt jak za przesyłkę listem poleconym ekonomicznym.
Koszty zwracamy wyłącznie na polskie konta bankowe.
Nie wykonujemy przekazów pocztowych.
* prosimy o uzasadnienie co jest powodem reklamacji - mailowo, bądź na formularzu zwrotu
ORDERS FROM ABROAD:
1. Orders amounts are being returned only on polish bank accounts. Zwrotów dokonujemy wyłącznie na polski numer konta
2. In exceptional cases, returns on foreign bank accounts will be minimized by transaction cost - 20 zł. W przypadku zwrotu na zagraniczny numer potrącamy od kwoty zwrotu koszt prowizji przelewu zagranicznego w wysokości 20 zł
ZWROTOWI NIE PODLEGA:
- Towar zamówiony na firmę, na który otrzymali Państwo fakturę VAT.
WARUNKI ZWROTU:
- Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. paragon) oraz formularz odstąpienia od umowy.
Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek. Zwracamy się z prośbą o dołączenie paragonu oraz formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.
Adres na jaki należy odesłać przesyłkę:
HURTOWNIA UBRAŃ
MAGDALENA MACIEJEWSKA
UL GŁOWNA 1
76-251 KOBYLNICA
Z uwagi na korzyść klienta towar należy odesłać na Poczcie Polskiej listem poleconym ekonomicznym. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Dbamy o to, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru, a także aby przesyłka była ewidencjonowana w systemie Poczty Polskiej. W przypadku, gdy przesyłka zaginie istnieje możliwość jej reklamacji.
Reklamacja
Koszty przesyłki zwrotnej uwzględniamy jedynie w przypadku uzasadnionej* reklamacji.
W przypadku odesłania reklamacji inną formą zwracamy jedynie koszt jak za przesyłkę listem poleconym ekonomicznym.
Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.
*W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady. Proszę, także załączyć kilka zdjęć rzeczy na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h od momentu jego otrzymania.